11/04/2011 : Senioren Koningslust 1 - Heerlen 3

Omdat de heren uit Heerlen niet konden op zaterdag is deze wedstrijd naar voren geschoven en gespeeld op maandag 11 april.
Wederom een thuiswedstrijd voor heren 1 en weer gold hetzelfde als afgelopen zaterdag tegen Vijlen. Winnen om er in te blijven.
Fer begon tegen Rene maar tegen de kopman van Heerlen is het moeilijk winnen. Hay deed dit wel tegen invaller Carsten en vervolgens kwam Frank op een 2-0 voorsprong tegen Geert. Laatstgenoemde veranderde zijn spel en won uiteindelijk in 5 games. Het dubbel van Hay en Frank was een belangrijk winstpunt. Goed geconcentreerd spelend wonnen Hay en Frank in 4 games. Aansluitend de partij van Hay tegen Rene. Hay kwam door goed spel op een 2-0 voorsprong maar Rene kwam sterk terug. Uiteindelijk trok Hay aan het langste eind. Fer had geen antwoord op het spel van Geert en verloor deze partij. Vervolgens Frank tegen Carsten. Door zelf niet te veel te doen en Carsten de fouten te laten maken won Frank in 4 games. Tussenstand 4-3. Hay won de laatste partij tegen Geert, alhoewel deze aardig tegenstand wist te bieden. Frank verloor kansloos van Rene en Fer deed wat hij moest doen in zijn laatste partij; winnen van Carsten. Zodoende kwam er een 6-4 overwinning op het scorebord. Er is nog van alles mogelijk in klasse 1A!