31/03/2018 : Senioren Koningslust 1 - Sittard 5

Vandaag speelde team 1 tegen Sittard 5. We moesten punten pakken en dat deden we! Hay opende tegen Rob. Die werd met goed spel in 4 games binnengehaald. Toen Ger tegen Joop. Die werd helaas verloren en ook Aukje verloor nipt in de vijfde game haar eerste wedstrijd van Jeroen. Het dubbel werd wederom goed gespeeld door Hay en Aukje en gewonnen. Na het dubbel was het de beurt aan Ger. Hij won van Rob. En Hay won in een mooie wedstrijd van Jeroen. 4-2 tussenstand. Daarna Aukje tegen Joop. Ze kon zich redelijk weren, maar kwam toch te kort. De laatste 3 wedstrijden van Koningslust werden gewonnen. Eerst Ger tegen Jeroen. Een hele mooie wedstrijd met een overwinning aan het eind! Aukje won van Rob en Hay had Joop ook in de binnenzak. Met een 7-3 overwinning zijn we zeer tevreden.