17/03/2018 : Senioren Koningslust 1 - Venlo 1

Vandaag speelden we tegen Venlo. Hay beet t spits af tegen Alexandra. Hij won in 3 games, maar moest er wel voor werken. Daarna Ger tegen Peter. Werd ook in 3 games binnengehaald. Aukje kwam met 2-0 op voorsprong maar kon de wedstrijd ij de vijfde game niet naar zich toetrekken. Het dubbel werd met goed spel in 3 games gewonnen. Daarna Ger tegen Alexandra. Het werd spannend maar ook trokken we in de vijfde game aan het kortste eind. 3-2 tussenstand. Hay tegen Jesse was zo gepiept. Hay won in 3 games. Aukje tegen Peter was de volgende. Deze wedstrijd werd door Aukje gewonnen. De laatste van Ger werd wederom spannend. Maar weer kwam Ger in de vijfde game tekort voor een overwinning. Jammer. Aukje tegen Alexandra werd wederom spannend. Maar hier wist Aukje de wedstrijd wel binnen te halen in de vijfde game. Hay tegen Peter werd vrij makkelijk gewonnen. 7-3 winst. Hier zijn we heel tevreden mee.