18/11/2017 : Senioren Koningslust 1 - Vijlen 1

We speelden vandaag tegen Vijlen 1 en we begonnen zeer voortvarend. Hay won van Hay, Aukje won van Ricardo en Dennis won van Winand. Ook het dubbel werd door Koningslust gewonnen. Tussenstand 4-0. Na het dubbel mocht Aukje weer aan de bak. Ze vocht als een leeuwin tegen Hay maar kon de wedstrijd niet naar zich toe trekken. Hay verloor de beurt daarop van Winand. Gelukkig kon Dennis het tij weer keren en won in vijf spannende games van Ricardo. Daarna zette Aukje de overwinning voort en wist de partij tegen Winand ook in de vijfde game naar zich toe te trekken. Dennis tegen Hay ging ook prima en het werd wederom een overwinning voor Koningslust. Het was niet helemaal Hay zijn dag en hij verloor de laatste partij tegen Ricardo. We zijn heel erg tevreden met een 7-3 overwinning.