04/11/2017 : Elsloo 1 - Senioren Koningslust 1

We gingen vandaag naar Elsloo. Hay beet, zoals altijd, het spits af en won zijn eerste partij zonder veel te zweten. Daarna de beurt aan Dennis. Maar Dennis had hem niet zo in de tang, zoals in Koningslust en verloor de wedstrijd. Toen kwam Aukje aan zet, maar kon zich helaas niet weren tegen Frans. Het dubbel van Hay en Dennis werd op de eerste game na, makkelijk gewonnen. Daarna weer de beurt aan Hay. Sander was gebrand om deze wedstrijd te winnen en dat werd duidelijk. Hay kwam ver voor de in de derde game toen hij al met 2-0 voor stond, maar toch werd het een zenuwslopende vijfde game. Daar trok Hay net aan het kortste eind. De tweede partij van Aukje werd eveneens spannend. Aukje wist in de vijfde game van Alexander te winnen. Dennis kwam tegen Frans niet echt in de wedstrijd en verloor. Tussenstand 4-3. Daarna wederom Aukje. Ze kon zich goed weren tegen Sander, maar verloor toch. Hay won nipt van Frans en de laatste wedstrijd werd wederom spannend, maar helaas kon Dennis in de vijfde game de wedstrijd tegen Alexander niet naar zich toe trekken. Al met al veel spannende partijen en een eindstand van 4-6.