28/10/2017 : Senioren Koningslust 1 - Fortus 1

Vandaag speelde team 1 tegen Fortus 1. Dennis was geblesseerd en dus speelde we met Hay, Ger en Aukje. Wel kwam hij ons aanmoedigen en werden we van de nodige tips voorzien door Dennis. We moesten namelijk punten pakken tegen Fortus en dat deden we. Hay begon tegen Jeroen en overwon. Ger verloor nipt in de vijfde game van Bram. En Aukje wist van Mathieu te winnen. Ook het dubbel van Hay en Aukje werd vrij makkelijk gewonnen. Daarna de beurt aan Ger. Die kon de partij tegen Jeroen ook binnenhalen. Tussenstand 4-1. Hay zette de trend voort en won van Mathieu. Helaas kon Aukje niet van Bram winnen. De laatste drie wedstrijden gingen naar Koningslust. Met een 8-2 overwinning zijn we dik tevreden!