29/04/2017 : Red Stars 5 - Senioren Koningslust 1

Vandaag uit tegen Red Stars. Een trage vloer en dat hebben we geweten. Hay begon makkelijk tegen Ruben. Daarna Aukje tegen Maarten, kansloos... Ger had ook niet veel in te brengen tegen Desmond. 2-1 tussenstand. Daarna het dubbel. Hay en Aukje stonden met 1-2 voor, maar helaas met een beetje pech erbij verloren ze nipt in de vijfde game. Dat leek het kantelpunt. Daarna verloren Hay, Ger en Aukje alle drie hun tweede partij. In de laatste partij van Ger kon hij het Maarten nog aardig moeilijk maken, maar Ger kon niet winnen. Hay won van Desmond en Aukje maakte het nog spannend tegen Ruben, maar die wedstrijd werd verloren in de vijfde game. 8-2 verlies. Eigenlijk te weinig punten tegen het team dat vlak onder ons staat. We moeten de komende twee weken nog flink aan de bak willen we erin blijven.