25/03/2017 : Sittard 4 - Senioren Koningslust 1

De wedstrijd tegen Sittard stond op het programma. Met heel wat kabaal, lees gescheld, geschreeuw en getier, bij onze buurtafel begonnen we aan onze wedstrijd. Hay beet de spits af en won zijn eerste partij vrij makkelijk van Rob. Daarna de beurt aan Aukje. Zij verloor in 4 games van Joop. Ger won van Yoeri. Het dubbel werd helaas verloren door Koningslust in de vijfde game met 13-11. Beetje eigen schuld na voor te hebben gestaan met 6-10. Na het dubbel Hay weer tegen Joop. Ook die werd vrij makkelijk gewonnen. Ger tegen Rob was ook een overwinning. Helaas kon Aukje die vipe niet doorzetten en verloor van Yoeri. Het was 3-4 in ons voordeel. Ger verloor zijn laatste wedstrijd tegen Joop en Hay kon zijn laatste wedstrijd ook winnen. 4-5. Het was de beurt aan Aukje om het naar een overwinning voor Koningslust te trekken en dat deed ze. In 4 games won ze van Rob. 4-6 winst. Op het dubbel na had er niet meer ingezeten.