18/03/2017 : Senioren Koningslust 1 - Brussum 1

Vandaag speelden we tegen Brunssum 1. Het beloofde een moeilijke wedstrijd te worden. Aukje beet het spits af tegen Fabian. Maar die bleek een maatje te groot. Daarna Ger tegen Guido. Een spannende wedstrijd waarin Ger net aan het kortste eind trok. Hay tegen Peter volgde. Hay moest er flink voor werken maar haalde met 3-0 de wedstrijd binnen. Het dubbel werd jammerlijk verloren door Hay en Aukje. Na het dubbel Ger tegen Fabian. Hij werkte hard maar dat bleek niet genoeg. Aukje kon het ook niet maken tegen Peter en kwam te laat in de partij. Hay tegen Guido werd wel door Koningslust gewonnen. 2-5. Ook de laatste wedstrijd van Ger tegen Peter werd nipt verloren. Toen was het de beurt voor Hay tegen Fabian. Hay speelde erg goed en won met zeer goed spel van Fabian. De laatste wedstrijd was Aukje tegen Guido. Het werd erg spannend maar Aukje kon in de vierde game de wedstrijd binnenhalen. 4-6 verlies. Maar we hebben nu al zin in de return. Uiteraard om revanche te nemen, maar daarna sluiten we af met een etentje bij Ron.