04/03/2017 : Red Stars 3 - Senioren Koningslust 1

Vandaag speelden we onze derde wedstrijd in Venray. Dennis beet het spits af tegen Huub, maar kwam niet in zijn spel en verloor. Daarna was het de beurt aan Hay die won zijn eerste partij met mooi spel tegen Arie. Ook Aukje kon een puntje pakken tegen Toon. Tussenstand 1-2. Maar toen ging het even de kant van Venray op. Het dubbel werd nadat Dennis en Hay een mooie voorsprong hadden, toch verloren. De tweede partij van Dennis tegen Arie en Aukje tegen Huub werd ook verloren. Hay daarentegen heeft zijn tweede partij tegen Toon overtuigend gewonnen. 4-3. Aukje moest als laatste tegen Arie. Ze kwam te laat in haar spel en kon het daardoor Arie niet heel moeilijk maken. De laatste wedstrijd van Dennis werd met goed, doordacht spel gewonnen. En Hay won ook zijn laatste partij. Een gelijkspel tegen Venray 3 is zeker niet verkeerd.