26/11/2016 : TTC 2 - Senioren Koningslust 1

We moesten vandaag naar Tegelen wat een spannende en moeilijk wedstrijd beloofde te worden. Aukje beet het spits af tegen Hay. En verloor kansloos. Toen kwam Ger tegen Marcel en dit werd in een spannende wedstrijd een onverwacht winstpunt voor Koningslust. Daarna Hay tegen Rob. Hay pakte dit punt zonder te hebben gezweet. Vervolgens Hay en Aukje het dubbel. Het werd een zwaar gevecht. Maar na 2-0 achterstand vochten Hay en Aukje zich terug en wonnen in de vijfde game. Aukje ging na het dubbel verder. Het werd wederom een zenuwslopende wedstrijd tegen Marcel. Aukje kwam met 0-2 voor maar kon in de vijfde game toch het punt niet binnen harken. De tussenstand 2-3. Daarna speelde Marcel meteen nog een wedstrijd tegen Hay. Dat was een peulenschilletje voor Hay. 2-4. Ger ging verder tegen Rob. Deze kon zijn frustraties niet meer inhouden en daardoor won Ger vrij makkelijk. Hay ging verder tegen Hay van Dorselaar en was zeer gedreven. Hij won deze wedstrijd dan ook met mooi spel in 4 games! De beurt was wederom aan Aukje. En zij kreeg het spel van Rob niet onder de knie waardoor zij verloor. Ger mocht de wedstrijd sluiten tegen Hay, maar de winst van de laatste partij ging naar Tegelen. Met 4-6 als eindstand zijn we meer dan tevreden!