05/11/2016 : Red Stars 4 - Senioren Koningslust 1

Vandaag speelde team 1 tegen Venray. Hay beet het spits af en had het makkelijk tegen Desmond. Aukje begon tegen Richard. Die wedstrijd was snel beslist in het nadeel van Aukje. Elly startte zeer sterk tegen Maarten. Ze kwam op voorsprong maar in de 5e game ging het punt toch naar Venray. Op het dubbel waren Hay en Aukje erg gebrand. Het enige dubbel dat ze samen hadden verloren. Ze kwamen met 2-0 achter. Maar wisten vechtend toch de overwinning te halen in de 5e game. Hay speelde ze daarna allebei achter elkaar. Tegen Richard was het zo gespeeld. Hij won vrij makkelijk. Tegen Maarten werd het een super mooie partij. Waarin Hay in de 5e game aan het langste eind trok. 2-4 was de tussenstand. Elly ging verder en kon tegen Desmond de voorsprong nog groter maken. Ze speelde wederom erg goed. Toen was het de beurt van Aukje. Zij verloor van Maarten. Daarna speelde ze meteen weer een partij tegen Desmond. Het werd een hele mooie wedstrijd met veel lange en mooie rally's. Helaas wist Aukje deze in de 5e game niet naar zich toe te trekken. Elly mocht als laatste aan de bak en ging verder met heel goed spel. Ook de wedstrijd tegen Richard wist ze met winst af te sluiten. 4-6 winst voor Koningslust 1!