01/10/2016 : Kluis 3 - Senioren Koningslust 1

Vandaag speelden we tegen Geleen. Tot nu toe de nummer 1. Ze hadden nog maar 2 punten weggeven in 2 wedstrijden. Ger begon in een hele spannende wedstrijd tegen Melvin. Helaas verloor hij in de 5e game. Daarna moest Hay tegen Eline. Hij won zijn eerste partij vrij makkelijk. Aukje speelde ook een spannende eerste wedstrijd en won in de vijfde game van Jesse 1-2. Het dubbel van Hay en Ger was zeer sterk vandaag. Ze wonnen wederom in de vijfde game met zeer tactisch en goed spel. En toen kwam de tweede partij van Ger . Tegen Eline. Deze wedstrijd werd heel mooi gewonnen. Aukje kon niet winnen van Melvin. En Hay won van Jesse. 2-5 was de tussenstand. We konden al niet meer verliezen. Toen Aukje tegen Eline. Ook dat werd een overwinning. Ger speelde nog tegen Jesse. In een spannende wedstrijd verloor Ger deze partij toch in 4 games. De laatste partij werd gespeeld door Hay tegen Melvin. Heel spannend. Maar met heel mooi spel en positiviteit werd er door Hay in de vijfde game overtuigend gewonnen. 3-7 winst tegen het sterke kluis, wij zijn zeer tevreden.