17/09/2016 : Senioren Koningslust 1 - Red Stars 4

Vandaag speelden we de eerste wedstrijd tegen Red Stars. We begonnen sterk. Hay won in 4 games. En Ger vocht zich mooi terug in de wedstrijd na een 0-2 achterstand en won in 5 games. Helaas kon Aukje geen overwinning aan de lijst toevoegen. Het dubbel van Hay en Aukje werd nipt verloren in 5 games. Tussenstand: 2-2. Hay en Ger maakten het beide spannend in hun de tweede partij. Beiden wisten ze in 5 games te winnen. Aukje kon t wederom niet doortrekken en verloor de tweede wedstrijd kansloos. Daarna ook een moeilijke wedstrijd voor Ger die verloren werd. Tussenstand: 4-4. Aukje kreeg een kans in haar laatste wedstrijd, maar trok in de 5de game toch aan het kortste eind. Gelukkig kon Hay het in de laatste wedstrijd weer gelijk trekken. Eindstand: 5-5!! Op naar volgende week.