23/04/2016 : Megacles 2 - Senioren Koningslust 1

Zaterdag speelde team 1 de laatste wedstrijd tegen Weert. Hay en Aukje waren heel bewust super op tijd aanwezig! Lieke kwam na de wedstrijd in Venlo meteen door naar Weert om ook bij ons nog mee te doen. Weert had nog 1 puntje nodig om kampioen te worden. Dat werd door Hay nog even uitgesteld want Hay won in zijn eerste partij van Marco. Het was een prachtige en zeer spannende wedstrijd. Na Hay was het de beurt aan Aukje. Die kon het kampioenschap van Weert niet verder meer uitstellen en verloor van Richard. Lieke weerde zich goed tegen Marleen maar Marleen was goed in vorm en dus werd de stand 2-1. In het dubbel hadden Hay en Aukje kans, maar toch verloren ze in 4 games. Na het dubbel wist Hay ook van Richard te winnen. 3-2. Daarna ging het hard. De overige partijen werden allemaal verloren. We waren kansloos tegen deze verdiende kampioenen.