17/10/2015 : Senioren Koningslust 1 - Maastricht 3

Vandaag de thuis wedstrijd tegen Maastricht. Hay beet t spits af en moest flink aan de bak tegen de Belgische Pieter. Maar in de vijfde set kon hij toch de overwinning pakken. Toen was de beurt aan Elly. Zij maakte het ook spannend tegen Howard. Maar verloor toch in de vijfde set. Aukje verloor kansloos van Mirjam. Toen kwamen Hay en Aukje in actie in het dubbel. Zij hebben het in 4 sets mooi afgemaakt. Toen speelde Elly een goede wedstrijd tegen Pieter. Maar trok weer aan het kortste eind in de vijfde set. Hay had geen moeite met het spel van Mirjam. In 3 sets ging dat punt naar koningslust. Ook Aukje kon een punt binnenhalen voor koningslust tegen Howard. Elly speelde haar derde wedstrijd wederom in vijf sets, maar ze was Mirjam te slim af en won haar derde partij. Toen speelde Aukje een goede wedstrijd tegen Pieter. Maar helaas ging deze in vijf sets toch naar Maastricht. Hay wist de laatste wedstrijd makkelijk te winnen en daarmee kwam koningslust 1 op 6-4 winst uit!