10/10/2015 : Senioren Koningslust 1 - Kluis 5

Vandaag speelde team 1 tegen Kluis. De nummer 1 op dat moment. Hay beet wederom het spits af met een goede wedstrijd en won makkelijk. Ook Nicole kon meteen een punt voor koningslust binnen slepen. Aukje moest beginnen tegen Henk. Maar wist daar geen raad mee en verloor. Het dubbel van Hay en Aukje werd goed gespeeld en gewonnen. En we gingen door. Hay had helemaal geen moeite met het spel van Henk en won makkelijk. Nicole maakte het zeer spannend tegen Bart. Maar kon in de vijfde set net niet aan het langste eind trekken. Toen wist Aukje wel haar tweede wedstrijd te winnen. Daarna twee spannende wedstrijden van Nicole en Aukje. Die helaas beiden in de 5e set de wedstrijd niet naar zich toe wisten te trekken. Hay sloot af met winst. 6-4 winst, we hadden op zn minst één puntje meer verdiend, eigenlijk wel twee...!