18/04/2015 : Senioren Koningslust 2 - Ready 1

Nicole begon aan de eerste wedstrijd. De eerste 2 games haalde ze binnen maar daarna was Lucien haar toch iets te sterk en verloor ze in 5 games. Ger wist de 2e wedstrijd overtuigend binnen te halen in 3 games. Elly kon de winst niet vasthouden en verloor in 4 games van Mischa. Daarna het spannende dubbel van Nicole en Elly. De eerste game verloren we nipt met 10-12 de 2e wonnen we met 12-10. De andere games waren we slimmer en wonnen we. Na het dubbel won Ger zijn volgende partij ook. Helaas was Mischa te sterk voor Nicole. Tussenstand nu 3-3. Elly kon er 4-3 van maken. Ger kon de laatste partij helaas niet binnen halen en verloor ook van Mischa. Mischa was voor ons allemaal te sterk vandaag. Elly en Nicole wisten allebei de laatste partij binnen te halen zodat we toch nog met 6-4 hebben gewonnen.