21/03/2015 : Red Stars 5 - Senioren Koningslust 2

Vandaag de wedstrijd tegen Red Stars. Het was een belangrijke wedstrijd want er moesten punten binnen gehaald worden.
Het begon goed en Elly won de eerste wedstrijd in 4. Daarna begon Frank aan de eerste wedstrijd in team 2. En ook hij won deze wedstrijd in 4. Daarna moest Ger aan de bak en verloor deze wedstrijd nipt in 5 games. Dan het spannende dubbel van Frank en Elly.
De eerste 2 games zaten we er niet goed in maar daarna pakte we ze terug. De 5e game begonnen we slecht en kwamen op 0-5 achterstand. We wisten ons goed te herstellen maar wisten net niet de winst te pakken en verloren met 18-16 in de 5e.
De stand nu 2-2. Elly en Ger wisten allebei de partijen erna te winnen maar Frank kon deze partij niet binnen slepen.
Na deze partij hebben we niks meer afgegeven en winnen we dus uiteindelijk met 7-3.