23/11/2013 : Landgraaf 2 - Senioren Koningslust 1

We gingen met een goed gevoel naar het zuiden waar we aan moesten treden tegen Landgraaf 2
Het werd een zeer spannende wedstrijd meer spannend dan mooi tennis. De begin fase was echt niet voor ons.
Mitch verloor zijn eerste partij en ja hoor met 11-9 in de vijfde. Peter en Hay waren kansloos.
Toen stonden we al met 3-0 achter. Het dubbel werd de ommekeer in de wedstrijd. Werd ook ruim gewonnen.
Na het dubbel kon Mitch er 3-2 van maken maar wederom verloor hij met 11-9 in de vijfde en met 9-6 voor te hebben staan.
4-1 achter toen kregen we te horen dat TTC2-Panningen1 5-3 voor Panningen was en ineens kregen we vleugels.
Hay maakte er 4-2,Direct erna zorgde Peter door een sterk optreden voor 4-3. Toen moest Hay tegen de sterkste van Landgraaf.
In een ware thriller zorgde hij voor het verlossende puntje. De druk was weg en we kwamen zelfs nog op voorsprong
Door Mitch wederom werd deze wedstrijd in vijf games gespeeld.
Peter 1x Mitch 1x Hay 2x en het dubbel.