23/11/2013 : Falco 3 - Senioren Koningslust 2

Vandaag speelden we in Valkenburg. Het doel was meer punten dan Voerendaal. Zij speelden tegen Weert. We begonnen goed. Ger en Aukje wonnen hun eerste partij. Daarna verloor Ivonne en Ger met Aukje het dubbel. In een zenuwslopende wedstrijd verloor Aukje haar 2e partij in de 5e game. Daarna ging het weer bergop waarts en wonnen we 4 partijen op rij. Helaas wist Ivonne de laatste niet meer binnen te slepen. Maar met 4-6 winst dachten we genoeg punten gehaald te hebben om Voerendaal onder ons te houden. Wij hebben gebeld naar Weert, maar daar kregen we geen gehoor. Later kwam ons via via ter oren dat Voerendaal 7 punten heeft gepakt. Dat kon toch niet waar zijn....... Er staat nog steeds niets op de site, dus het is nog niet definitief, maar naar alle waarschijnlijkheid zijn we met team 2 gedegradeerd. Jammer...