23/11/2013 : Kluis 7 - Senioren Koningslust 3

Vandaag was het erop of eronder... Kluis en Panningen stonden 2 punten voor op ons en we konden alle drie nog degraderen. We moesten winnen va Kluis, om zeker te zijn van onze plaats in de 3e klasse.
Na een ietwat zenuwachtige start, stond het bij het dubbel 2-1 voor Kluis. Het dubbel werd verdiend gewonnen door Elly en Lieke waardoor de stand weer rechtgetrokken was. Helaas verloren Lieke en Gerjon hun volgende partijen, al was het nipt. 4-2 achter en we wisten dat het nu heel moeilijk zou worden om nog te winnen. Gelukkig won Elly verdiend haar partij waardoor we weer terug in de race kwamen. De wedstrijden die volgden waren zenuwslopend, Gerjon won, Lieke won nipt en Elly won ook haar laatste partij! Het voelde alsof we kampioen waren geworden, zo groot was de euforie. De scheidsrechter vergat zelfs de laatste stand in te vullen, maar Elly had toch echt gewonnen!
Kortom: na een 4-2 achterstand winnen met 4-6! Elly was goed voor 3 partijen, Gerjon en ieke beiden 1 en het dubbel van Elly en Lieke