02/11/2013 : Senioren Koningslust 2 - Sempre Avanti 1

Vandaag speelde team 2 tegen Voerendaal. Ze stonden 2 punten onder ons in het klassement. Dus het zou een belangrijke wedstrijd worden! We begonnen helaas niet zo sterk en kwamen al snel op 0-3 achterstand doordat we allemaal onze eerste partij verloren. Het dubbel van Voerendaal was 'n maatje te groot voor Ivonne en Aukje en werd kansloos verloren. Maar we gaven ons niet gewonnen. We kwamen terug tot 3-4 door allemaal onze 2e partij te winnen. Helaas konden we dit niet doortrekken tot winst. Aukje kon ook nog haar laatste partij winnen wat de eindstand bracht op 4-6 verlies. Jammer, we hadden op meer gehoopt... Nu staan we gelijk met Voerendaal en is er nog werk aan de winkel voor ons de laatste 3 wedstrijden.