20/04/2013 : Senioren Koningslust 2 - TTC 3

De laatste wedstrijd speelden we tegen Tegelen. Fer kon wegens blessure niet meedoen, waardoor Nicole bij ons in kwam vallen. Een echte aanwinst. We begonnen sterk. Nicole, Loes en Aukje wonnen alledrie hun eerste partij. Daarna speelden Loes en Aukje een heel goed dubbel en wisten ook het 4e punt naar Koningslust toe te trekken. Na het dubbel gingen we goed door. Helaas kregen Aukje en Loes het spel van Rob niet onder de knie, waardoor zij beide 1 partij verloren. Maar de rest van de wedstrijden werden allemaal door Koningslust gewonnen. Nicole was de ster speelster en won alle 3 haar partijen. Met een 8-2 winst wist Koningslust 2 een 2e plaats te bemachtigen in het eindklassement van deze competitie. Wij zijn erg tevreden!