18/03/2013 : Recreanten Koningslust 1 - Noad 1

Omdat de mannen van oppe ruiver de Sprunk niet direct konden vinden werd er iets later begonnen.
Het doel voor beide ploegen was, hoe kan het ook anders, zoveel mogelijk punten binnen halen.
Koningslust vanwege het mogelijke kampioenschap en Noad om degradatie te voorkomen.
Hay, Ritchie, Peter en Frank kende geen genade (woorden van Imre) voor Noad en hielden maar liefst 9 punten in Koningslust.
Bovenin begon Ritchie en won van Rene; onderin won Peter met minimale concentratie van Imre. Hay won bovenin vervolgens van Twan en Frank won onderin voor de eerste x van Ron.
De dubbels waren ook beide voor Koningslust.
Ritchie verloor van Twan, Peter won van Ron, Hay won van Rene en in de laatste partij won Frank van Imre.
Nog 2 wedstrijden te gaan; nog 8 punten en het kampioenschap is een feit. Maandag 25 maart a.s. ontvangen we Helden!