05/03/2013 : Zwalocom 5 - Recreanten Koningslust 3

Een dag vol zonneschijn en Jo Smits, John v. Mullekom, Divie Hermans en Cindy Conjaerts vertrokken laat in de avond richting Lottum ,voor de wedstrijd tegen Zwalocom 5.
Zwalocom 5, gesterkt door invaller Bert Huijs, begon de wedstrijd sterk. Divie en Cindy kregen geen grip op hun eerste enkelspel en Koningslust 3 keek meteen tegen een 2-0 achterstand aan.
John had weinig moeite met zijn eerste enkelspel.
Daartegenover stond Jo te strijden voor wat hij waard was, en met succes.
Na twee verloren sets wist Jo zijn 1e enkelspel om te buigen in een bloedstollende wedstrijd met winst voor Koningslust.
De uitslag werd door de heren weer mooi gelijk getrokken: 2-2.
De dubbels verliepen beide in 4 sets, waarbij John/Divie onverslaanbaar waren en Jo/Cindy helaas net te kort kwamen om de partij om te keren en te gaan strijden in een 5e set.
Wederom een tussenstand in evenwicht: 3-3.
Het kwam dus neer op de laatste enkelspellen. John trad aan tegen invaller Bert Huys en Jo tegen Erick Cuijpers.
Beide heren moesten alle zeilen bijzetten en het werden 2 zeer spannende partijen, mooi om te zien.
Jo kwam formidabel terug na een achterstand, maar moest toch de winst op het allerlaatste uit handen geven.
John verloor zijn enkelspel op het nippertje… helaas… de voorsprong voor Zwalocom 5 was een feit; 5-3.
Divie en Cindy probeerden de eer te redden en sleepten er beiden een 5-setter uit.
Allebei wisten ze, ondanks een achterstand, sterk terug te komen.
Hun drive, om toch een puntje mee te nemen naar Koningslust, bleek voldoende.
Beide dames wonnen hun enkelspel en de einduitslag werd 5-5.