21/04/2012 : Senioren Koningslust 2 - Kluis 5

Gister speelde team 2 tegen Kluis 5. De vorige keer hadden we hier 5-5 tegen gespeeld dus we wilden deze keer heeel graag winnen! Het begon goed. De eerste 3 enkelwedstrijden en het dubbel werden gewonnen. Ook de wedstrijd na het dubbel werd door Loes gewonnen, wat de stand op 5-0 voor Koningslust bracht. Helaas wist Aukje de 6e wedstrijd net niet te winnen. Toen begon het wel een beetje te kriebelen, omdat we de vorige keer ook nog met 5-1 voor stonden. Gelukkig konden Fer en Loes hun wedstrijd daarna winnen. Fer kwam zelfs met 8-2 achter te staan in de 5e game, maar wist de wedstrijd toch nog naar zich toe te trekken. De laatste wedstrijd speelde Aukje tegen Lizelotte, en na een zenuwslopend spel kon ze de wedstrijd uiteindelijk in de 5e game nét niet te winnen. Met een einduitslag van 8-2 waren we zeker tevreden, en konden we met een voldaan gevoel gaan wokken.