03/12/2011 : Seta 5 - Senioren Koningslust 4

We hadden vandaag in Sevenum een spannende wedstrijd voor de boeg om het kampioenschap. Seta 5 kwam met 4 spelers aanzetten en hadden 3 punten nodig om kampioen te worden en wij dus 8! Gezien we de vorige keer met 8-2 hebben gewonnen van dit team kon het dus nog alle kanten op. Suzet begon de wedstrijd en verloor haar partij vrijwel kansloos. Het eerste punt voor Seta was binnen. Yvonne won haar eerste wedstrijd met gemak. Maar toen verloor ook Donnie haar partij kansloos. Na het flitsende dubbel van gisteravond begonnen Yvonne en Suzet vol goede moed aan dat van vandaag. Het was vechten maar ze wisten het dubbel in 5 games van de gebroeders Clephas te winnen. Tussenstand 2-2.
Er was een hoop publiek aanwezig voor Seta maar ook wij hadden een toeschouwer die nog enkele goede tips kon geven!
Suzet won haar 2e partij in 3 games. 2-3 En nog still in the game! Donnie heeft het Seta vervolgens nog even moeilijk gemaakt maar verloor helaas haar 2e wedstrijd in 4 games en toen mochten we de tegenstanders dus feliciteren!
Yvonne wist vervolgens haar 2e en 3e wedstrijd nog met gemak te winnen. Donnie en Suzet verloren hun laatste wedstrijd. Einduitslag 5-5.
Leuk feit is wel dat wij kunnen zeggen dat wij dit seizoen geen enkele wedstrijd hebben verloren, maar helaas mocht dit niet genoeg zijn voor het kampioenschap!
Minder leuk feit is dat dit de allerlaatste wedstrijd van Yvonne was en dat zij ons bij deze gaat verlaten. Ze heeft het flitsend afgesloten door tegen de koploper 3 wedstrijden in 3 games te winnen! Yvonne bedankt voor alle jaren!
Ook Donnie heeft vandaag haar laatste wedstrijd voor TTV Koningslust gespeeld en zal komend seizoen Helden gaan versterken, Donnie wij wensen jou veel succes en wie weet komen we ons nog eens tegen achter de tafel!